2. 5.
Nejdříve se chci omluvit za mystifikaci ve včerejší zprávě. Ve skříni měl být namalovaný pes, nikoliv kočka, jak jsem mylně uvedla. Nicméně všechny děti měly správně, takže se nenechaly zmást :-)
Dne jsme protrénovali Where is Otto ? písničku. Pak si vyndali na lavici obrázky zvířat a podle diktátu rovnali do sloupce. The dog is on the snake, the bird is on the dog, the mouse is on the bird, the cat is on the mouse . Where is apod. Když to měli správně narovnané, což nám chvíli dalo,tak jsme se ptala: Where is the bird?XY:on the dog. Where is the dog? XY: on the snake apod.
Take the red penciland put it: on the desk, in desk, on the floor, on the window, on the box, in the box, on the floor, on teh cupboard, in the bag, in the pocket apod a pokládali pastelku tam, kam jsem řekla.
Pravděpodobně budeme totéž procvičovat i příští hodinu, protože nám to šlo ztuha :-) on a in jim bylo fuk. Tak pěkný víkend. M.P.
P.S. Některé děti neměly obrázky zvířátek, řekla jsem jim ať si domalují na papír a nebo místo obrázku, používají slovo označující to zvíře.