5. 11.
Dobrý den, dnes byla výuka angličtiny ve dvou skupinách. Zdůrazňuji to proto, že se mi nepodařilo v obou skupinách splnit program stejně. S první skupinou jsme trénovali diktát čísel, otázku How many? a potom jsme pracovali v pracovním sešitě. Byla to v podstatě opakovací lekce. Podle pokynů vybarvuj: The ruler is green, the book is brown, the bag is red apod. Totéž s čísly: number nine is blue atd.
Na vedlejší stránce děti pracovaly se samolepkami, které lepily do obrázků. Práci jsme si nakonec zkontrolovali.
Ve druhé skupiny jsme se dostali pouze k diktátu a otázce How many? protože dětem chyběla čísla a obrázky, takže jsme spoustu času ztazili jejich doplňováním.Práce s neúplnými sadami čísel nemá smysl. příště to budu muset nějak vybalancovat, aby obě skupiny byly opět nastejno.
Čísla děti ovládají, je třeba ale stále cvičit, aby to měly více zautomatizované a než vysloví číslo, nedpočítávali celou řadu od jedničky. Ale to je otázka času.
Pěkný večer přeje M.Podalová